25 Ocak 2009 Pazar

Supermassive Black Hole

- İçgüdülerimiz olmasa kimse kötü, çıkarlarmız olmasa kimse iyi olmazdı.

- Yaşamak için cenneti seçeriz. Ve sonunda hep canımız sıkılır mutluluktan.

- Günahlar tanrının önyargısıdır, sevaplar ise cehaleti.

- Bir insanın yaptıı iyiliklere samimiyetle inanabilmesi için geri zekalı olması gerekir. Yaptığı iyiliklerle sebep olduğu kötülüklerin farkına varabilmesi için ise dahi.

- Bastırılan sevgi insanı sadece mutsuz yapar. Bastırılan nefret ise çok daha kötüdür, insanı hasta yapar.

- En büyük değerli en aylaklarımız yaratır, en değersizleri ise en çalışkanlarımız.

- Hayat anlamsızdır diye intihar etmek en büyük aptallıktır. Oysa tam da bu yüzden yaşamak gerekir. Anlamlı bir evrenden intihar ederek bile kurtulamaz insan. Çünkü anlamı bilinen bir evrende insan ölümle de nereye gideceğini çok iyi bilir.

- Dünyaya sevgiyle bakmak yetmez. Bu yarı ağlamaklı bir sesle konuşan sevgi budalası mızmızların felsefesidir. Dünyaya sevinçle bakmalı. Neşe ce coşkuyla, haz ve hevesle. Sevgi sonradan tıpış tıpış gelir. Hoş gelmese de olur.

- Mutlu olan insanlar bundan dolayı zengin olmayı ümit ederler mi? Hayır, geri zekalı mı onlar? Peki tersi neden bu kadar yaygın bir beklentidir?

3 yorum:

  1. Sen nerden çıktın karşıma :D ben burayı kimse bilmiyor sanıyordum :D

    YanıtlaSil
  2. Bir ara, bir yerde "ben herdeyim.." demiştim. Hele gölge de ordan çıkmıştı =)

    Hey gidi günler hey diyeyim..

    Neyse takip ediyorum. Bol yaz, bol okuyayım.. .)

    YanıtlaSil